4 Mart 2013 Pazartesi

Yoruldum Artık İşte Gidiyorum (Ft. Kazım Koyuncu) - Mc Erdem


Giris :

Yaa çok uzun zamandir bu parçayi yapmayi düsünüyordum ama kismet bu güneymis
Her seyden sikildim artik hayattan tat alamiyorum
Tek çarem gitmek bunu biliyorum ama gidemiyorum

Verse 1 :

Sikildim artik gitmek istiyorum her neresi olursa olsun
Yollar bana çok uzun gözüküyor olsun ben raziyim yeter ki dönsün
Dünya tersine giderim gerekirse ölümüne severim ben gerekirse
Yeterince aslinda onu sevdigimi bilsin bu bana yeter

Her gece yataga girdigimde saatlerce düsünürüm acaba sorun bende mi yoksa kimde
Yada nerde gidilmesi gereken uzak diyarlar masal olmus
Annemin dilinden anlatilanlara benziyor hepsi sanki yalan olmus
Yada yokmus öyle bir yer belki hep avutulmus

Ben kurutulmus güllere benzerim rengim gittikçe koyulasir benim
Senin tek derdin beni alt etmekse al zaten ben seninim bebegim
Melegim degerim sebebim alnimin yazisi alin terim
Emegim seninim bunu bil yeter bunu bil yeter bunu bil yeter

Kazim Koyuncu :

Iste gidiyorum bir sey demeden
Arkami dönmeden sikayet etmeden
Hiçbir sey almadan bir sey vermeden
Yol ayrilmis görmeden gidiyorum

Verse 2 :

Imkansizdi bizim askimiz olamazdi sansimiz kalmadi fazla
Kendini bosuna yorma bu askin tadini alamadan bitti sonunda
Yolunda gitmez her zaman isler bilinmiyor ki nasil gidisler
Bu düsler silindi gitti zorluklar biriktikçe birikti

Bir deniz düsün baliksiz olsun bir gül düsün yapragi solsun
Bir ölüm düsün cennetsiz olsun tüm hepsi senden uzak dursun
Aci veren sensin aglayan ise ben bir gün anlarsin yürekten seversen
Gözlerin dolar belki beni düsününce kaderim bak yine senin elinde

Küsmedim kimseye bakmadim arkama hiçbir sey almadan yanima
Çektim gittim pismanlik duymadim her seyi geride biraktim kaçtim
Yollar var upuzun görüyorum gidilmesi zor olsa da gidiyorum
Hayalin yanimda onunla avunuyorum ve yine söylüyorum küsmedim kimseye

Kazim Koyuncu :

Ne küslük var ne pismanlik kalbimde
Yürüyorum sanki senin yaninda
Sesin uzaklasir her bir Adimda
Ayak izim kalmadan gidiyorum

Mc Erdem Verse 3 :

Kuslar gibi özgürüm artik kafamda hiçbir sey yok sana dair
Kimse bana kizmasin ben suçlu degilim adim anilsin sair
Zor gelir kimisine gerçekleri anlatmak yalan atmadan yasamak
Ben bunlari çoktan astim geriye bir baktim (off) çok yol almisim

Eskisi gibi sana sarilamamak seni öpüp doyasiya koklayamamak
Bana ne kadar koyacak bunu bir düsün önce beni kalbine gömmeden önce
Yildizlara bak bazen beni hatirla aklina gelirsem eskinin hatirina
Hakkimda kötü söyleme ne olur gün gelir hasret senide vurur

Kalmadi artik tek bir umut bile dönmek istemem artik geriye
Çok yoruldum askim beni anla kalmadi takat yardim et Allahim
Onu onsuz yasamak bana çok aci verecek bunu biliyorum
Bile bile gidiyorum arkama bakmadan son sözümü söylüyorum
Iste gidiyorum

Kazim Koyuncu :

Gerdigin tel kalbimde kirilmadi
Gönül kusu sarkidan yorulmadi
Bana kimse sen gibi sarilmadi
Isigimiz sönmeden gidiyorum

Çikis :

Ben kurutulmus güllere benzerim rengim gittikçe koyulasir benim
Senin tek derdin beni alt etmekse al zaten ben seninim bebegim
Melegim degerim sebebim alnimin yazisi alin terim
Emegim seninim bunu bil yeter bunu bil yeter bunu bil yeter

Yoruldum artik iste gidiyorum...



Sevgili Kazim Koyuncu'yu, sair ceketli agabeyimizi rahmetle aniyorum.
Mekanin Cennet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder