4 Mart 2013 Pazartesi

Yildizim Kaydi ( Special Edition ) - Mc Scaffa


Dj Cagri,Mc Scaffa yildizim kaydi yildizim kaydi !

Isyan etme aglama,
Dur evlat karsi gelme tanrina
Isyan etme aglama,
Dur evlat karsi gelme tanrina
Isyan etme aglama,
Dur evlat karsi gelme tanrina
Bak bana niye geldim ben bu duruma niye geldim ya


Hersey ruya gibiydi suanda tam olarak bitti,gitti
Bugun ben cok usudum anladim ben tek basimdayim,
ayaktayim kendimle savastayim.
Bugun yine o gunu hatirladim aglayamadim o deli
scaffaya yakistiramadim bagirdim al canimi Allahim
niye yalvardim ?

Olmadi isyan etmek yaramadi yaraladi beni paralardi beynimi.
Kaldim buralarda anlatsam anlarmisin? kisacasi cansizim !
Halimi sorarsan : gözlerim patlak Beynim bitkin !
Bu can senin icin sen yeter ki aglama
haydi biraz gül sen benim icin yanma.
Beni arasan bak yukariya yildizlar kaydi !
dedim ya gökyuzunu anim satirdi
Dunyamiydi seni bende alip bana kiydi.
Bu kalp seni hala unutamadi.
Beni sorarsan elimde sigaramla dertlesiyorum yine yildizlarlan
Bitti tukendi bu can bitti tükendi bu can

Isyan etme aglama,
Dur evlat karsi gelme tanrina
Isyan etme aglama,
Dur evlat karsi gelme tanrina
Isyan etme aglama,
Dur evlat karsi gelme tanrina
BAK BANA NIYE GELDIM BEN BU DURUMA NIYE GELDIM YA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder