6 Mart 2013 Çarşamba

Telif Hakkı - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Verse 1

Dert esittir bendim hep rap dikenli gül bebek
Rabbtan istek bir dilek bunun için ise sen gerek
Fakat yürek bükük bilek misali gönlüm neylesek
Ask nedense hep kelek oyun içinde bir felek
Kimler ermis dünlere bugünlere erismeden
Sevdim amma haybeden yorgun düstü bak beden
Kimin tininda vah kefen artik kahpe sevgiden
Bikti kalpler yok neden kimimki ben neyimki ben
En büyük belaydi bu içimde kalan bir hadise
Ve bakire kalan bir düs hakim oldu nefsime
Dün bugünle sevismekte yarinlarsa badire
Olay çok ve yorum yok kalem yeter ellere
Sirrete lüzummu var birak dökülsün cümleler
Hayrimi takan mi var birak çogalsin adiler
Günler uzasa ne fayda hayat giderek kisalmakta
Umut yürekte olsa anla yaklasirdin ufuklara

Nakarat

Harikalar diyari gezine durdu bir beden
Istek arzu bitmedi her gönülde bir yaren
Anla sevgi öldüren kalbe düsman maffeden
Her bir kösede kahreden masum insan iste ben
Olmaz olsun ask yeter her gecemde ben beter
Nasil kader hep ah çeker keder bugünde ah eder
Çekip gider bak hislerim tipki kahpe ask gibi
Bir tek ben misafirim gönüllerde yok yerim

Verse 2

Nefretim içimde yer edindi artik nafile
Kin akan surat dolu önümde giden bir kafile
Ilerlemek kolay degil çare yokki derdime
Kötümser olan tek bir yön hakim olamam nefsime
Çehrem bir ifade atti korku sindi çift göze
Kinim dinmez dinse bitmez lafim bir bitsin sen bir bekle
Bitkin halde kaldim iste rap huzurlu uzun soluklu bir hece
Ve benle gelse ömre yetse benim duamda iste böyle
Dur bir dinle gel benimle ilk seferde
Son nefeste kalbe girdin sevgin nerde kaldin benle
Ben benimle kalp bir yerde sevgi bitti yok güvence
Ömür biterse kalmaz kimse korku artar her bedende
Her gününde bak yüzünde kanlar damlar çift gözünde
Tek nefeste can verirsem tek bir asktan ah çekersem
Tek bir günde ben dirilsem tüm dualar gerçeklesse
Herkes mutlu olsa keske ancak hepsi hayalde
Efkar çöktü bak gene dost ve düsman bir yerde
Kalp gözümde bir perde ben bugünde bir çare
Duygular çöker dibe ve her zamanki dert yine
Iç ve disimi kemirmekte ufukta nefret görünmekte
Sevende kalp körelmekte sevgi yoktur bak gözümde
Çünkü sevgi kahpe bence aldatmak çok haince
Sevmek ise ihanetse ihanette islenmekte
Ancak suçu yok nedense elimde olsa tak kelepçe risler bahane
Azili katil sokakta avare
Disarda yatan cengaver cephelerde yegane

Leader Lesker Verse

Felsefem garip bir yolcu seferlerde seferiyim
Padisahin veziriyim diyenlerden olmadimki
Görünen köy klavuz istemezki
Bende eline her silah alan adamin hakkindan gelecek güç var
Düsman hatti pisman taarruzuysa trajikomik
Uzaklardan harbe hazir egzotik bir ordu kur
Kit-a dur ve bir iki megolomani duygularla saçmalardan seçmeler
Bunlar cahil cühela takimi akimin desibeli velakin bel alti olmasin
Penalti sonrasi atilan gol ise hibbedir
Direk banada telif hakki artik hep vasat
Kinama cephesi rampa yukari onca yol kesat
Bende merhaba moduna geçtim TRT sansür koymasin
Vay kilibik adamin hali çal bakalim engellenmeden Felekten bir gece
Bu arbedede linç edilen adamin hiç sabikasi yokki
Sayfalar kapanmaz yaz tikili kaldim Las ve Gasta
Yalnizlik bu dört duvarda can sikici
Her kidemin faslinda ser olabilirmi sence
Bak gönlüm dört duvarda bir elçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder