5 Mart 2013 Salı

Param Olacak - MC Ender


Büyük para, büyük araba
Büyük Kalçali Kizlar
Tek düsündügüm yalniz bunlar
Üstü açik Mercedes içi kiz dolu
Git istedigin yere unutursun okulu
Mum kokulu kizlar her an yanimda
Para sendeyse her sey yolunda
Hayalini kurarim gece rüyamda
Sakin ha anne beni uyandirma
Rüya güzel ama gerçek olmuyor
Yattigin yerden cebin dolmuyor
Hiç sormuyor arkadaslarim beni
Çünkü paran yok kim takar seni,

Param olacak olacak olacak
Arabam olacak olacak olacak
Kizlar da var mi? Var var
Beni kim tutar, seni kim tutar.

Banyoda jakuzi topla bütün herkesi
Kizlar havuz basinda gece partileri
San söhret hepsi bende
Paran varsa kralsin bu alemde
Bana para de bos ver gerisini
Duyunca bu lafi düsünmem ötesini
Kim daha güçlü ben mi yoksa para mi?
Birakinda bende doldurayim kasami
Bu is burada biter, ipin ucu kopacak
Benimde bir gün param olacak
Bu is burada bitecek ipin ucu kopacak
Benimde bir gün param olacak

Param olacak olacak olacak
Arabam olacak olacak olacak
Kizlar da var mi? Var var
Beni kim tutar, seni kim tutar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder