3 Mart 2013 Pazar

Melek Yüzlü Şeytan (ft. Ümit) - Mc Sersery


Sen melek gibi görünüp aldatan,
Hislerle oynayip gönül çalan
Gerçek yüzünü benden saklayan,
Ne aska ne sevgiye layik olmayan

Taht kurmak istedim gönlünün kösesinde,
Ne hayaller kurmustuk biz seninle
Evlenecektik hani, bir dahaki mevsime
Duydumki gitmissin yaban ellere.

Böyle mi yasanir sende sevdalar?
Belki birgün seni de yakarlar.
Sen de rastlarsan "melek yüzlü seytan'a",
Bu sarkiyi dinledikçe beni hatirla.

Beni hatirla (ah!) her hecede
Her gecede resmimi gör
Gözleri kör olsun askin,
Sastim, kaldim, anlamadim..

Aglamadim mi saniyorsun?
Her gecede islak yastigim,
Her hecede duvarlara yazildi ahim.
Inanilmazdi yasananlar, gittigine inanmadim
Sen "melek yüzlü seytan" cehennemlerde yanasin!

Kanasin herbir tarafin,
Yüzüne kimse bakmasin
Gününe günes dogmasin,
Karanliga sevdalanasin.

Her yalniz kaldiginda,
Her sigara yaktiginda
Belki birgün yandiginda
Beni hatirla.

Böyle mi yasanir sende sevdalar?
Belki birgün seni de yakarlar
Sen de rastlarsan "melek yüzlü seytan'a",
Bu sarkiyi dinledikçe beni hatirla.

Beni hatirla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder