11 Mart 2013 Pazartesi

Maalesef - Mansur Ark


Inadi birak yanima yanasiver artik
Batacagimiz kadar askin içine battik
Ask denilen buymus
Çok ciddi bir duyguymus
Ona inanlarin hali maalesef buymus

Kapattim penceremi kapilarimi
Sürgülerini bir bir çektim
Sana olan askimi yenebilmek için
Bin bir numaralar çektim
Ama olmadi kalbim durmadi
Düsmüs eline bir kez sevdanin
Kaçmaya bir yol olmali

Onu sormali kökünü bulmali
Acimadan isin tursusunu kurmali
Inadi birak yanima yanasiver artik
Batacagimiz kadar askin içine battik
Ask denilen buymus
Çok ciddi bir duyguymus
Ona inanlarin hali maalesef buymus

Kapandim evimin odamin içine
Güya seni hiç düsünmeyecektim
Unutacak seninle olan tüm anilari
Oldugun yere gitmeyecektim
Olmadi kalbim durmadi
Düsmüs eline bir kez sevdanin
Kaçmaya bir yol olmali

Inadi birak yanima yanasiver artik
Batacagimiz kadar askin içine battik
Ask denilen buymus
Çok ciddi bir duyguymus
Ona inanlarin hali maalesef buymus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder