5 Mart 2013 Salı

Islak Ve Seksi - MC Ender


Tak tak kim o ben party efendisi
Evet Mc Ender ta kendisi
Hazirlanin simdi cümbüs basliyor
Ankarap gecenin ilk dersini veriyor
Konumuz eglence gece eve gidince
Bunlari yaparsan bizle beraber
Pisman olmazsin çünkü matrak sexy
Ve islan bir oyun sizi bekliyor
Sampanya kizlar muzik gerekiyor
Islak ve sexy iste bu benimki
Sevdigim sey istedigim kiz tipi
Topla herkesi eve çagir party ver
Kizlar parlak cix'leri sever
Içkileri salla kizlara sik
T-shirtler olsun vicik vicik
Tekrar içkileri salla kizlar sik
T-shirtler olsun vicik vicik
Islak vucutlar herzaman beni çeker
O zaman party devam etsin
Konusmak yeter...

Hergece eglen,nasil istersen
Kuru yada islak
Sap sap sap subidubibap

Devam ediyor böyle islak bir party
Birakin içkileri islanma vakti
Bir kiz girdi içeriye islak ve seksi
Çekiyor herkesi miknatis sanki
Tüm gözler onda dekolte sonda
T-shitler seffaf kiz dolu etraf
Siraya girin hortumu verin elime
Suyu acinca T-shirt yapisir tenine
Islanir vucudun deli eder beni
Tanisalim senle benim adim Inci
Dinle Beni dinle Mc Ender'i
Islak bir party sona erdi
Ankarap Party'nin hakkini verdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder