5 Mart 2013 Salı

Hüsran Bahçesi - Mc Derbeder


Nakarat:
Canimi yaktin sen, sana mi kaldim ben
Gelememki artik sana, ölsem dönmem
Adimi anmasana, canimi yakmasana
Çok çektim ne olursun, beni anlasana

Verse 1 - rap:
Korkmadim hiçbir zaman ellerinde açma'dan
Avuçlarinin arasinda boynu bükük bir fidan
Olmayada raziydim olmayinca olmadim
Mizikçilik yapmadim oynayipta bozmadim

Verse 2 - rap:
Sen içimde bir tünel açtin
Yetmedi yaktin lan ne ayaksin
Kahrini çekerek yedi düvel astim
Simdi nerdesin yine kime kaçtin

Verse 3 - rap:
Asrimin hatasi yine beni satarsin
Gözyasim elimde bir avuç ayasi
Her kötü yolun sonu alnimin yazisi
Karaladim o yaziyi kanimda anisi

Verse 4 - rap:
Yok huzursuzum hiç tadimda yok benim
Eski bir sevdanin izleriyse çok derin
Onca yasananlari sarkilarda beslerim
Ben hüsran bahçesiyim, timsah gülüslerim

Nakarat:
Canimi yaktin sen, sana mi kaldim ben
Gelememki artik sana, ölsem dönmem
Adimi anmasana, canimi yakmasana
Çok çektim ne olursun, beni anlasana

Siir:
Çekerken bitmeyen bir çilesin sen
çekipte bitirdigin ben gibi degil yani
Sariyorum yatagamin heryerini
üsürken sardigim sen gibi
Ben, ben degilim sanki unuttum kendimi
ve bir o kadarda hatirliyorum ettiklerini
Durulmayacaksin biliyorum. durulmada zaten
ben senin durgun sularinda yüzmedim ki
Dalgalarinla savurdun beni
ve ben simdi nerdeyim hangi bos gemi alsin beni
Hangi yürek bu bedeni tasirki
zaten sevdam senin omuzlarinda yük degil miydi

Nakarat:
Canimi yaktin sen, sana mi kaldim ben
Gelememki artik sana, ölsem dönmem
Adimi anmasana, canimi yakmasana
Çok çektim ne olursun, beni anlasana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder