5 Mart 2013 Salı

Gir Kalbime - Mc Karabela


Sensiz Geçmiyor Günler
yüregim seni özler
ömrüm bak viran oldu
gözlerim seni bekler
gel hadi gir kalbime
bana yüzünü göster
sensiz ben yasayamam
dertlerim ezer geçer

sensiz geçen zamandan
intikam aliyorum
olmadigin her anda
kendimden geçiyorum
yer ettin sen gönlüme
hep seni bekliyorum
nasil anlatsam bilmem
seni çok seviyorum

acitmaya basladi artik özlemin
hayatimda kal hep gitme istedim
üsüyor sensiz güçsüz bedenim
yollari dikili yasli gözlerim
hasret kaldim kokusuna teninin
her gecen gün artik daha zor bilirim
karanlik geceme isik olur hayalin
içim yanar zaten sende yüregim

kavusmayi bekler ellerim ellerinle
sen dolarsin içime her nefesimde
hayalin gözlerimde nefesin yüzümde
yasamak istiyorum sadece seninle
seni sevdigimi bildigin halde
bunca eziyet bunca cile niye
öyle sebebsiz çektin gittin diye
ahlar çeker kalbim kadeh elimde

sensizlik ve sessizlik odamin içinde
gelmeni istedim yagmurlarla birlikte
duvarlarla konustum sen diye diye
geçip gitmek bilmedi zamanim bile
ne zaman aklima eski günlerim gelse
birzaman kala kalirim ben öylece
ne heves kalir ne umut içimde
durmadan çalinir o gamli beste.

yalansiz ve dolansiz seviyorum ben seni
ne kadar özledim ah güzel gözlerini
birakip gittigin o günden beri
garip bi hüzün sardi bak her yerimi
nekadar perisanim görüyorsun halimi
zalim çok kirdin benim kalbimi
sensizligin acisi içime isledi
bir türlü hazmedemedim gidisini

Sensiz Geçmiyor Günler
yüregim seni özler
ömrüm bak viran oldu
gözlerim seni bekler
gel hadi gir kalbime
bana yüzünü göster
sensiz ben yasayamam
dertlerim ezer geçer
sensiz geçen zamandan
intikam aliyorum
olmadigin her anda
kendimden geçiyorum
yer ettin sen gönlümde
hep seni bekliyorum
nasil anlatsam bilmem
seni çok seviyorum

Adanali Bela
her geçen gün yorulurum
bitmez artar çilem
dertlerimi yazmaya yetmiyorki kagit kalem
anlatmaya gelmiyor herkes olmus alem
nereye dönüp baksam damla damla elem
paslanmis sözcükler dökülürken dillerimden
geçer olur anilar yavasca gözlerimden
keder dolu ömrüm geliyorken pesimden
içimde bir tek sana birtek sana var özlem
ne olduda hersey birden bak döndü tersine
hayallerim yine kaldi baska mevsime
bu ne biçim hayat biktim artik böyle
darman dagin kalbim acilar içinde
mutluluk desen bakmaz bakmaz benim yüzüme
efkar çalar kapimi sensiz heryerde
kulaklarim ugulduyor kiyamet var içimde
kalmadi mecalim ölüm sanki ensemde
yanik kur misali bu kalbim geceler boyu
yalnizliksa içimde bak derin bi kuyu
deldi geçti ruhumu ayriligin hain oku
hakketmedimi dersin ? gönlüm bu mutlu sonu
umutsuz yollarda yüregim bir ömür boyu
ömrüm yine sensiz gözyasi dolu
kayboldu gülüslerim firtinalar koptu
düslerimse silinip yine tutsak oldu
karanlik gecelerde hiç huzurum kalmadi
titreyen ruhum garip ama senden uzakti
birakip gittin bana bir divane sanciyi
benmi yazdim anlima sanki kara yaziyi
sen oldun benim için yasamanin anlami
anlatamam beklemenin verdigi aciyi
duyulmaz yüregimin feryadi ve figani
geri verecekmi zaman bize kayip yillari

Sensiz Geçmiyor Günler
yüregim seni özler
ömrüm bak viran oldu
gözlerim seni bekler
gel hadi gir kalbime
bana yüzünü göster
sensiz ben yasayamam
dertlerim ezer geçer

sensiz geçen zamandan
intikam aliyorum
olmadigin her anda
kendimden geçiyorum
yer ettin sen gönlüme
hep seni bekliyorum
nasil anlatsam bilmem
seni çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder