5 Mart 2013 Salı

Gidiyorsun Uzaklara - Mc Karabela


Gidiyorsun uzaklara
Yasli gozler ardinda
Kaderin oyunu bu
Dusurdu tuzagina

Hasreti sorma bana anlatamam asla sana
Duygularim cigliklarda adini her duydugumda
Birak kendimi bulayim ben bu gozlerde son defa
Kalacak olan senden yana sadece bir hatira
Icimi yakan hasretin sicakligi yuregimde
Sen ise uykusuz gecelerde her zaman hayalimde
Seslenirim sana sevdamin sessiz namelerinde
Yerini aldi gozyasim yuregimin derininde
Yarim birakti iste keder icimdeki sevgiyi
Isyanim yok ki kadere hala seviyorum seni
Beni sIkIntIlara soktun gidisin rengini
Gizliyemiyorum manasiz bakan gozlerimi
Yagmur yagiyor huzunu eritircesine
Vurdum kendimi artik birakip kadehlerine
Kalbimde yere seni bulmak umidiyle
Iciyorum agliyorum yagmurun esliginde

Gidiyorsun uzaklara
Yasli gozler Ardinda
Kaderin oyunu bu
Dusurdu tuzagina

Yagan kar altinda bir dilek tuttuk senle
Dileklerimiz gercek olsun Ya Rabb
Onsuz benim hayatim darma duman
Onsuz benim gelecegim beyaz kefen
Beyaz kefeni bana layik gorme sevgilim
Ben isterim sende beyaz gelinlik
Seninle ben oturalim nikah masasina
Bagislatalim askimizi biz sonsuza
Kaderimde varsa bulurum seni ben
Fani dunyada bulamazsam eger ki
Bulurum seni elbet ahirette
Orda seni bekliyecem elbette
Kaderimde varsa bulurum seni ben
Fani dunyada bulamazsam eger ki
Bulurum seni elbet ahirette5
Orda seni bekliyecem elbette

Gidiyorsun uzaklara
Yasli gozler ardinda
Kaderin oyunu bu
Dusurdu tuzagina

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder