5 Mart 2013 Salı

Ey Büyük Sevdam - Mc Karabela


Yuregimdeki yaram
Katlime olursun ferman
Hayalimde durur siman
Simdi soyle ne dilersin
Ey buyuk sevdam.

Cikmadin aklimdan ne gunduz nede gece
Kopamadim sevginden islenmis icime
Istemem baska bir ask deli gonlume
Kalmasa bir carem alisamam hasretine
Gozumun nuru oldun sen sevgilim
Ruya bitmez asla duygusaldir yuregim
Olurumde ayrilmam sensin benim herseyim
Gocmedikce bu dunyadan ben hep seninleyim
Ben seni seviyorken boyle icten delice
Nasil dokunur baska el senin tenine
Umutlarin olsun benden yana sadece
Sakli kalir hasretin her zaman icimde
Buyuk askin egledi beni deli divane
Ariyorum her gun yasamak icin bahane
Cileli hayatimda sensin yoluma ibare
Sen yoksan dunyam yalan yikik harabe
Cumle olsan satir satir ben icinde kelimeyim
Lime lime dert olsan yine icime cekerim
Bakislarin gitmez gozlerini ozlerim
Olum oldugunu bilsem yine seni severim

Yuregimdeki yaram
Katlime olursun ferman
Hayalimde durur siman
Simdi soyle ne dilersin
Ey buyuk sevdam.

Ben seninle tamamim inan yarim kalamam
Arayipta bulmusken dertlerime derman
Kaybedemem gulum ben bu candan olamam
Sensiz azalarim ama asla cogalamam
Seni sevmek seni gormek oldu tek dilegim
Carpiyor buyuk hizla sana vurgun yuregim

Korku var icimde kalbim acir melegim
Zaman gecmez dunya donmez sen yoksan bebegim
Tek bir ozlem kalmadi inan ki icimde
Istemem kimseyi senden baskasini kalbime
Kapadim kapilari gitmelerin uzerine
Susuyorum artik aynadaki halime
Hem dert var hem derman sozlerimde
Icimi acitan sensin yarami dindirende
Yoklugunla varliginla butunlesik bu sorarlar
Icimde deli gibi firtinalar kopar
Seninle gececek dolu duzgun yillar
Kalmadi aska deger nancer haykirislar
Bir kac damla kaldi gozlerim aglar
Icimde sakli kaldi butun hatiralar

Yuregimdeki yaram
Katlime olursun ferman
Hayalimde durur siman
Simdi soyle ne dilersin
Ey buyuk sevdam.

Hava soguk kaldirim buzlu
Gozlerimdeki yaslar siselerle bulustu
Bu bedenim senin ugrunda amansizca kosturdu
Hayata kusmusken senin askin beni costurdu
Bu kalp seni taniyana dek inan bos durdu
Bosa kovalamisim yillari yillarla kaybolan umutlari
Seni taniyinca sardim ben kanayan yaralari
Unutamam anilari....
Ickide derman aradim ama aslinda ben sana susadim
Senden kacmak istedim ama sen dunyami kusadin
Amansizca teslim oldum biraktim kendimi sana
Ama sen ne yaptin harcadin sevgimi yabana
Soyle Allah askina sensiz hayat dondu simdi zindana
Hasretim ben tutuklu bakislarina
Utanircasina kose bucak atislarina

Yuregimdeki yaram
Katlime olursun ferman
Hayalimde durur siman
Simdi soyle ne dilersin
Ey buyuk sevdam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder