3 Mart 2013 Pazar

Çöl - Medusa


Yarali bi kus gibi bakma öyle bana degmez hiçbiri yasadigin hayata
Gözlerime bak nefretimi gör sözlerimi isit ve kalbine göm
Aglayan bu gözlerini sil artik yüzündeki hüznü bi kenara birak
Sonsuzluga adimi yazdirarak elveda diyorum aglayarak
Layik olmadim sana ey hayat istedim ama hiç olmadim rahat
Nafile hersey bu dünyada anladim bu heves hepsi bayat
Sev çocuk deger ver herkese lanet okuma sabret yine de
Isiginla aydinlat gelecegini kirletme o küçük ellerini
Ebedi yolculuga çikmak istedim seni beni herkesi yikmak istedim
Lanetli gecene dogmak istedim, istedim yok olup gitsin hislerim
Aglamakli oldu bu gözlerim yalvardi Allah'ima tüm sözlerim
Özledim kaybolan benligimi aradim bulamadim çünkü yoktum
Aklimin çöllerinde kaybolan bir ben vardi sanki bogulan
Yüregimin sesini dinledim döndüm geldim o kötü yoldan
Firtinalar esti hep bu içimde tadilatta kalbim yok bir süre
Inadina savastim ama yenilince hayata küstüm bitti deyince

Aklimin çöllerinde kaybolan bir ben vardi sanki bogulan
Yüregimin sesini dinledim döndüm geldim o kötü yoldan

Sigarami yaktim dumanina baktim baktim ama göremedim
Aktim içine dogru kalbimin sahibi olamadim alamadim
Körelen duygumun esiri oldum sanirim içimde boguldum
Nolur bana yardim et Allah'im kaybolup gitti bütün umudum
Yoktum zaten ben bostum yeni dogdum umuta kostum
Kos kos hep bos bos dolastim sokaklarda
Basibos dolasan köpek gibi etrafa dehset sactim
Açtim agzimi yumdum gözümü serseri mayin misali
Bakan bu gözler hep sahte egoistlik hep zeminde
Ölmüs insanlik yok olmus dostluk gitmis nerde
Sansim beni terketti bahtim geri tepti
Arkadasim olmadi ki hepsi birer çirkefti

Aklimin çöllerinde kaybolan bir ben vardi sanki bogulan
Yüregimin sesini dinledim döndüm geldim o kötü yoldan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder